torstai 14. helmikuuta 2013

ETULINJAN SOLUNÄKY

Olen pitänyt jo useampaa solua matkan varrella, tämä on ensimmäisen soluni kanssa tekemä näkymme solustamme. Jokainen sanoi jotakin jota halusi saada ja nähdä solussa Jumalalta,  tämän näyn saimme aikaiseksi. Edelleen tämä jano on sielussani saada kasvaa itse näissä asioissa henkilökohtaisesti, sekä olla nostamassa muita Kristuksen Sanan tuntemiseen ja nähdä näiden asioiden esiintulemisen ympärilläni ja ystävissäni. Ei ole mitään hienompaa kuin nähdä ystävien nousevan rakkaudessa Jeesukseen Kristukseen ja keskinäiseen rakkauteen ja nähdä Jumalan Pyhän Hengen toimivan ystävien kautta. 

Soluni nimi on etulinja, se on solu miehille, siellä ei ole poikia, Etulinjan miehet ovat tänäkin päivänä Jumalan taisteluissa etulinjassa, minne ikinä Jumala on heidät johdattanut, Herra heitä siunatkoon ja varjelkoon. Tämä on sana teille ystäväni.

Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.


Ei ole väliä kuinka pimeä laakso on jossa olet, sillä Herra sinua johdattaa, tuolla pimeyden laaksossa on Herran valmistama pöytä sinun silmiesi edessä. Ota ja syö Herran pöydästä, älä välitä pimeyden hedelmistä ympärilläsi laaksossa, sillä Herran pöytä on sinun tiesi valoon ja kirkkauteen, sitä kautta nouset tuolta laaksosta korkealle vuorelle, jossa näet taas selkeämmin, jossa Herran kirkkaus sinua valaisee. Jokainen askel jonka otat vuorta ylös avaa sinulle selkeämmän näkökyvyn pimeyden ylitse. Kiipeäminen voi olla raskasta varsinkin alussa, kun ei edes näe kunnolla, mutta se helpottuu ja voimasi kasvaa matkaa tehdessäsi. Ole siis luja ja rohkea, äläkä pelkää, sillä HERRA Sebaot, sotajoukkojen Jumala,  on sinun kanssasi!



ETULINJA

Sitoutuminen soluun
Mielen uudistus Jumalan Sanan kautta
Jano Jumalan Sanaan
Oppia kuuleen Pyhän Hengen ääni / johdatus
voima toimia sen mukaan
Erottaa Pyhä Henki muista, ajatuksista tms.
Kasvaminen nöyryyteen
Jumalan Henki liikkuu ja armolahjat toimii
Kielten selittämisen armolahjan saaminen
Ylitsevuotava Jumalan rakkauden virta
Kasvaminen aikuisuuteen Kristuksessa
Apostolinen aika alkaa



NÄKY 2010

Joka miehellä perusasiat kuntoon
Tukea toisiamme, nähdä toisen arvokkuus ja tärkeys
Yhteyden kasvaminen, joka johtaa hedelmän esiintuloon
Yhteydenpito solun ulkopuolella
Etulinja kohti Kristusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti